22 épisodes
(4 h 24 min)
Épisodes
S6 E1 • Two Types of Random
Première diffusion : 14 janvier 2020
S6 E2 • Shovel Knight's Signature Moves
Première diffusion : 3 février 2020
S6 E3 • How Level Design Can Tell a Story
Première diffusion : 28 février 2020
S6 E4 • The Genius of Prey's Gloo Cannon
Première diffusion : 12 mars 2020
S6 E5 • How Stealth Game Guards See and Hear | School of Stealth
Première diffusion : 25 mars 2020
S6 E6 • How To Edit a Video Essay - Part 1 (Basics)
Première diffusion : 26 mars 2020
S6 E7 • The 4 "P"s of DOOM's Amazing Combat
Première diffusion : 8 avril 2020
S6 E8 • The Five Types of Stealth Game Gadget | School of Stealth Part 2
Première diffusion : 20 avril 2020
S6 E9 • Should Game Designers Listen to Negative Player Feedback?
Première diffusion : 7 mai 2020
S6 E10 • How do Stealth Games Deal with Detection? | School of Stealth Part 3
Première diffusion : 19 mai 2020
S6 E11 • Mass Effect Analysis - The Shared Ownership of Commander Shepard
Première diffusion : 15 juin 2020
S6 E12 • The Birth of the Japanese RPG | Design Icons
Première diffusion : 8 juillet 2020
S6 E13 • The Best Games from GMTK Game Jam 2020
Première diffusion : 23 juillet 2020
S6 E14 • How a Last of Us Part II Level is Made
Première diffusion : 3 août 2020
S6 E15 • The Games That Designed Themselves
Première diffusion : 17 août 2020
S6 E16 • The Psychological Trick That Can Make Rewards Backfire
Première diffusion : 13 septembre 2020
S6 E17 • The Rise and Fall of Britain's Bedroom Coders | Design Icons
Première diffusion : 30 septembre 2020
S6 E18 • Are Lives Outdated Game Design?
Première diffusion : 15 octobre 2020
S6 E19 • Who Gets to be Awesome in Games?
Première diffusion : 29 octobre 2020
S6 E20 • How Zelda's Puzzle Box Dungeons Work
Première diffusion : 20 novembre 2020
S6 E21 • How Accessible Were This Year's Games?
Première diffusion : 11 décembre 2020
S6 E22 • How Watch Dogs: Legion Works | GMTK Most Innovative 2020
Première diffusion : 18 décembre 2020