43 épisodes
(2 h 09 min)
Épisodes
S2024 E42 • Mandatory Strategies and Strategic Balance [Game Essence]
Première diffusion : 24 mai 2024
S2024 E43 • Play Testing Keeps Going [Team Management]
Première diffusion : 28 mai 2024
S2024 E44 • Computer-Controlled Players [Planning & Game Design]
Première diffusion : 1 juin 2024
S2024 E45 • Using Other Songs for Audio Reference [Audio]
Première diffusion : 4 juin 2024
S2024 E46 • Flashing Effects [Effects]
Première diffusion : 7 juin 2024
S2024 E47 • Destroying One Wall [Graphics]
Première diffusion : 11 juin 2024
S2024 E48 • Always Keep Attack Collision in Mind [Animation]
Première diffusion : 14 juin 2024
S2024 E49 • Targeting and Market Research [Marketing]
Première diffusion : 18 juin 2024
S2024 E50 • Gameplay as Part of a Live Performance [Grab Bag]
Première diffusion : 21 juin 2024
S2024 E51 • Echo Chambers [Work Ethic]
Première diffusion : 25 juin 2024
S2024 E52 • Adding Help Text to Menus [UI]
Première diffusion : 28 juin 2024
S2024 E53 • Game Essence in Strategy Games [Game Essence]
Première diffusion : 2 juillet 2024
S2024 E54 • Online Updates [Design Specifics]
Première diffusion : 5 juillet 2024
S2024 E55 • Manga-like Visuals [Graphics]
Première diffusion : 9 juillet 2024
S2024 E56 • In-Game Cutscenes [Planning & Game Design]
Première diffusion : 12 juillet 2024
S2024 E57 • Directors and Producers [Team Management]
Première diffusion : 16 juillet 2024
S2024 E58 • Start with the Climax [Planning & Game Design]
Première diffusion : 19 juillet 2024
S2024 E59 • The Limitations of Skeletons [Animation]
Première diffusion : 23 juillet 2024
S2024 E60 • When Ideas Won't Come [Work Ethic]
Première diffusion : 26 juillet 2024
S2024 E61 • How Good Were the Player’s Actions? [Game Essence]
Première diffusion : 30 juillet 2024
S2024 E62 • Famicom and NES Audio [Audio]
Première diffusion : 2 août 2024
S2024 E63 • Making Things Clear, Even Without Words [UI]
Première diffusion : 6 août 2024
S2024 E64 • Turning Anything Into a Competitive Game [Grab Bag]
Première diffusion : 10 août 2024
S2024 E65 • Being Kind to Beginners [Planning & Game Design]
Première diffusion : 13 août 2024
S2024 E66 • Establishing Characters Through Their Design [Graphics]
Première diffusion : 16 août 2024
S2024 E67 • The Limitations of Particle Effects [Effects]
Première diffusion : 20 août 2024
S2024 E68 • Smash Bros. DOJO!! [Marketing]
Première diffusion : 23 août 2024
S2024 E69 • Speedy Screen Transitions [Design Specifics]
Première diffusion : 27 août 2024
S2024 E70 • Amplify Both Strengths and Weaknesses [Game Essence]
Première diffusion : 30 août 2024
S2024 E71 • Elementary School Play Testers [Team Management]
Première diffusion : 3 septembre 2024
S2024 E72 • Never Get Into Fights [Work Ethic]
Première diffusion : 6 septembre 2024
S2024 E73 • Be Mindful of the Time Players are Giving You [Planning & Game Design]
Première diffusion : 10 septembre 2024
S2024 E74 • Rotation on Two Axes [Animation]
Première diffusion : 13 septembre 2024
S2024 E75 • CRT Displays [Grab Bag]
Première diffusion : 17 septembre 2024
S2024 E76 • Odds and Ends of Supervising: Sora Edition [Graphics]
Première diffusion : 20 septembre 2024
S2024 E77 • HUDs [UI]
Première diffusion : 24 septembre 2024
S2024 E78 • What Happens When You Shift the Center of Gravity? [Design Specifics]
Première diffusion : 27 septembre 2024
S2024 E79 • Give Yourself a Handicap When Balancing Your Game [Game Essence]
Première diffusion : 1 octobre 2024
S2024 E80 • No Masterpiece Has Bad Audio [Audio]
Première diffusion : 3 octobre 2024
S2024 E81 • A Director’s Job is to Trim [Team Management]
Première diffusion : 8 octobre 2024
S2024 E82 • Mr. Iwata [Grab Bag]
Première diffusion : 11 octobre 2024
S2024 E83 • Up is Down, and Down is Up [Work Ethic]
Première diffusion : 15 octobre 2024
S2024 E84 • Masahiro Sakurai on Creating Games: Finale Special
Première diffusion : 22 octobre 2024